Ogólne Warunki Współpracy

Ogólne Warunki Współpracy

Ogólne warunki współpracy Autoryzowanych Dystrybutorów produktów marki KAMILAND by Kamil Stoch z firmą EVE- NEMENT Ewa Bilan-Stoch,  obowiązujące od dnia 01.10.2021r.

§1 Przedmiot umowy

1. Niniejsze Ogólne Warunki Współpracy Autoryzowanych Dystrybutorów (zwanych dalej Dystrybutorem) z firmą EVE-NEMENT (zwaną dalej Dostawcą) dotyczą warunków sprzedaży i dystrybucji produktów z autorskiej kolekcji marki KAMILAND by Kamil Stoch ze szczegółowym określeniem warunków współpracy handlowej pomiędzy Dostawcą a Dystrybutorem w zakresie sprzedaży artykułów będących w aktualnej ofercie Dostawcy w celu dalszej ich odsprzedaży przez Dystrybutora na rzecz osób trzecich.

2. Od dnia uzyskania autoryzacji, tj. aktywacji konta klienta w module B2B, Dystrybutor staje się autoryzowanym odbiorcą produktów oferowanych przez Dostawcę.

§2 Zobowiązania Stron

1. Dystrybutor zaopatrując się w produkty Odbiorcy zobowiązuje się oferować je osobom trzecim zgodnie z postanowieniami Umowy. 

2. Dostawca zobowiązuje się do terminowego realizowania zamówień Dystrybutora, tj. wysyłki towaru w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty oraz udzielania wszelkich  informacji o sprzedawanych artykułach.

3. Dystrybutor sprzedaje towar, który nabył od Dostawcy osobom trzecim, we własnym imieniu i na własny rachunek. 

4. Dystrybutor zobowiązany jest do ekspozycji artykułów Dostawcy w miejscu widocznym dla kupujących.

5. Dystrybutor zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących warunków z nim ustalonych w zakresie cen i terminów płatności, jak również informacji  handlowych i organizacyjnych Dostawcy, które mogłyby narazić go na szkodę.

§3 Zamówienia

1. Pełny asortyment artykułów, których sprzedaży dotyczą niniejsze warunki handlowe jest dostępny w module B2B Dostawcy, do którego dostęp mają wyłącznie zalogowani użytkownicy.

2. Podstawą sprzedaży produktów przez Dostawcę jest zamówienie Dystrybutora złożone poprzez moduł B2B lub, w sytuacjach wyjątkowych, w formie mailowej lub telefonicznej (z pisemnym potwierdzeniem) bezpośrednio u Dostawcy, umożliwiające Dostawcy dokonanie potwierdzenia jego przyjęcia do realizacji. 

3. Zamówienie powinno zawierać:

- dane firmy Dystrybutora wraz z adresem dostawy (jeśli jest inny niż dane firmy),

- nazwy zamawianych produktów,

- ilość zamawianych sztuk,

- preferowany termin i sposób dostawy zamówionych produktów,

- imię i nazwisko osoby uprawnionej do składania zamówień przez Dystrybutora wraz z adresem e-mail i numerem telefonu do kontaktu

4. Złożone zamówienie przyjęte jest do realizacji po jego autoryzacji w module B2B  Anulowanie złożonego zamówienia przed upływem 24h jest możliwe poprzez panel B2B pod warunkiem, że towar nie został jeszcze zafakturowany i zapakowany do wysyłki. Po tym czasie wymaga pisemnej zgody Dostawcy.

5. Dystrybutor może dokonać zmian w złożonym zamówieniu przez moduł B2B przed przekazaniem go do realizacji. Po tym czasie konieczne jest złożenie nowego zamówienia.

§4 Cena i warunki płatności

1. Cena towaru jest oferowana indywidualnie dla każdego Dystrybutora, na podstawie odrębnych ustaleń i przyznanych rabatów. Na swoim koncie w module B2B Dystrybutor ma indywidualnie przyznane ceny sprzedaży. 

2. Dostawca poinformuje Dystrybutora o zmianach cen z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem w formie pisemnej. 

3. Ceny podane przy produktach na koncie Dystrybutora nie zawierają kosztów transportu towaru. Koszt ten wyceniany jest indywidualnie w zależności od wielkości zamówienia.

4. Do ceny określonej w ofercie Dostawca doliczy podatek VAT według stawki zgodnej z obowiązującymi przepisami.

6. Zapłata należności za towar zostanie przez Dystrybutora dokonana w terminie i na rachunek bankowy podany na fakturze VAT. Termin płatności jest ustalany podczas indywidualnych ustaleń.

7. Zapłata przez Dystrybutora może nastąpić: w gotówce, za pobraniem lub przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze. Za dzień zapłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego Dostawcy. Zapłata w gotówce dopuszczalna jest do kwoty określonej w ustawie z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004r., Nr 173, poz. 1807, ze zm.).

8. Jeżeli Dystrybutor przekroczy termin zapłaty wskazany na fakturze, Dostawca ma prawo wstrzymać sprzedaż lub dostawę produktów na rzecz Dystrybutora , a w przypadku powtarzania się opóźnień w zapłacie – cofnięcia przyznanego mu rabatu. 

9. W przypadku przekroczenia przez Dystrybutora terminu płatności jakiejkolwiek należności związanej z realizacją zamówień, Dostawca ma prawo postawić w stan natychmiastowej wymagalności płatności należności, których terminy płatności jeszcze nie upłynęły.

10. Możliwe jest ustalenie dla Dystrybutora wysokości kredytu kupieckiego na mocy odrębnych, indywidualnych ustaleń.

11. Zgłoszenie reklamacji nie uprawnia Dystrybutora do wstrzymania płatności za zamówione Produkty w całości, ani w części.

§5 Zastrzeżenie własności

1. Dostawca zastrzega sobie prawo własności wydanego towaru do momentu całkowitego zapłacenia należności przez Dystrybutora. Jeżeli Dystrybutor nie dokona zapłaty w określonym przez Dostawcę terminie, wówczas Dostawca ma prawo zażądać od Dystrybutora zwrotu towaru w stanie nienaruszonym. Dostawca ma również prawo do dochodzenia odszkodowania jeżeli towar został zużyty lub uszkodzony, w szczególności gdy wartość towaru odebranego przez Dostawcę jest niższa od kwoty należnej z tytułu sprzedaży.

2. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty bądź uszkodzenia towaru, którego zastrzeżenie dotyczy, od chwili wydania go przez Dostawcę ciąży na Dystrybutorze.

§6 Warunki dostawy

1. Strony dopuszczają następujące formy dostawy zamówionych artykułów: 

a) odbiór osobisty przez osobę upoważnioną przez Dystrybutora z magazynu Dostawcy,

b) dostawa do siedziby Dystrybutora,

c) dostawa do innego miejsca na terenie Polski, wskazanego przez Dystrybutora w zamówieniu.

2. W przypadku dostawy w formie określonej § 6 ust. 1 lit. b) i c), koszty przewozu pokrywa Dystrybutor, chyba, że Strony postanowią inaczej

3. Dostawca dostarczy towar wraz z fakturą 

4. Dystrybutor ma obowiązek sprawdzić zawartość wydawanego towaru, porównując ją z dokumentem dostawy lub sprzedaży oraz pisemnie powiadomić Dostawcę o ewentualnych rozbieżnościach ilościowych lub wadach jakościowych dostarczonych artykułów.

§7 Ekspozycja

1. Strony Umowy mogą postanowić o użyczeniu Dystrybutorowi w celu prezentacji potencjalnym nabywcom wybranych artykułów, znajdujących się w aktualnej ofercie Dostawcy wraz z ekspozytorem lub innymi, ustalonymi indywidualnie materiałami POS (dalej „Ekspozycja”).

2. Wraz z Ekspozycją Dostawca przekazuje Dystrybutorowi wszelkie informacje dotyczące artykułów wchodzących w skład Ekspozycji. Dystrybutor  zobowiązany jest eksponować przekazane mu przez Dostawcę materiały reklamowe.

3. Dystrybutor umieści Ekspozycję w miejscu widocznym dla potencjalnych nabywców, zapewniając w sposób nieskrępowany i niczym nieograniczony możliwość zapoznania się z właściwościami poszczególnych artykułów Dostawcy.

5. Ekspozytor, który Dostawca użycza Dystrybutorowi, stanowi jego własność.

6. W przypadku naruszeń warunków użyczenia lub gdy Ekspozycja wykorzystywana jest do innych celów niż prezentacja aktykułów potencjalnym nabywcom, Dostawca może zażądać bezzwłocznego zwrotu Ekspozycji.

7. Dystrybutor nie może dokonywać żadnych zmian w Ekspozycji, w tym nanosić dodatkowych oznaczeń.

8. Ekspozytor podlega zwrotowi do Dostawcy z dniem zakończenia współpracy ustalonym pomiędzy Stronami. 

§8 Reklamacja

1. Jakiekolwiek reklamacje nie powodują odroczenia terminu płatności 

2. Na Dystrybutorze spoczywa obowiązek sprawdzenia zgodności każdej dostawy artykułów  z zamówieniem. Wszelkie braki, uszkodzenia towaru winny być zgłoszone do Dostawcy, w formie pisemnej reklamacji, najpóźniej w kolejnym dniu następującym po dniu dostarczenia artykułów Dystrybutorowi .W razie stwierdzenia uszkodzeń lub braków ilościowych Dystrybutor w formie pisemnej poinformuje Dostawcę o stwierdzonych niezgodnościach.

3. Dostawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od chwili otrzymania reklamowanego artykułu i  po jej uwzględnieniu do niezwłocznej wymiany bądź naprawy wadliwego artykułu wraz z odesłaniem artykułu do Dystrybutora na koszt Dostawcy.

4. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub przechowywaniem towaru przez Dystrybutora w warunkach powodujących zniszczenie lub uszkodzenie towaru

5. Odpowiedzialność Dostawcy zostaje wyłączona w następujących wypadkach:

1) uszkodzenia artykułów spowodowanych przez jego użytkownika w następstwie uszkodzeń mechanicznych 

2) uszkodzenia artykułów spowodowanego ich użytkowaniem niezgodnie z przeznaczeniem, w szczególności poprzez niestosowanie się do instrukcji prania i pielęgnacji,

6. Warunkiem przyjęcia reklamacji z tytułu gwarancji od klientów Dystrybutora jest przedstawienie potwierdzenia dokonania zakupu u Dystrybutora, z którego wynikać będzie data dokonanej sprzedaży. Dystrybutor zobowiązany jest do wykonywania wstępnej oceny zgłoszonej reklamacji produktu  i przekazania tych informacji Dostawcy na piśmie nie później niż w terminie 2 dni od dnia ich otrzymania. Strony uzgadniają, że reklamacje klientów Dystrybutora muszą być składane Dostawcy wyłącznie za pośrednictwem Dystrybutora.

§9 Postanowienia końcowe

1. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dystrybutor niniejszym wyraża zgodę na przesyłanie drogą elektroniczną przez Dostawcę lub inne podmioty działające na zlecenie Dostawcy, wiadomości i informacji o charakterze handlowym.

2. Każda ze Stron zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić drugą Stronę o jakichkolwiek zmianach informacji adresowych i kontaktowych.

3. Warunki współpracy wchodzą w życie z dniem ich podpisania przez obie Strony.

4. Wszelkie zmiany warunków wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.

5. W sprawach nie objętych niniejszymi warunkami współpracy będą miały zastosowanie odpowiednie przepisy prawa cywilnego.

7. Miejscem wykonania oraz wyłączną właściwością terytorialną Sądu dla wszystkich wynikających sporów związanych z Umową jest siedziba Dostawcy.

§10 Klauzula RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, że:

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest EVE-NEMENT Ewa Bilan- z siedzibą przy ul. Jana Kasprowicza 26d, 34-500 Zakopane.

2. Państwa dane będą przetwarzane w celu prowadzenia z Państwem korespondencji handlowej,  wystawiania faktur oraz w celach księgowych i rozliczeniowych. 

3. Państwa dane mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. 

4. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Logowanie

Kategorie

Liczba produktów w koszyku:

Brak produktów w koszyku