FAQ

Czy produkty przedstawione na stronie są dostępne w magazynie czy trzeba na nie czekać?

Wszystkie produkty widoczne na stronie są dostępne. Jeżeli jakikolwiek produkt został wyprzedany, to automatycznie znika z oferty i nie można złożyć na niego zamówienia.

Czy produkt, który już nie jest dostępny, będzie jeszcze dostępny?

Istnieje spore prawdopodobieństwo, że wkrótce produkt pojawi się ponownie. Zawsze można zapytać o status produktu za pośrednictwem naszych mediów społecznościowych.

Czy jest możliwy odbiór osobisty w Zakopanem?

Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego przy ul. Tetmajera 6, w Zakopanem, gdzie można nabyć każdy z produktów, który znajduje się na stronie.

W jaki sposób wysyłacie przesyłki i jak długo trwa dostawa?

Nasze przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Paczkomatów InPost, kuriera DHL oraz kuriera InPost. W przypadku paczkomatów przesyłka powinna trafić do paczkomatu odbiorczego następnego dnia roboczego od nadania, kurier DHL oraz kurier InPost również powinien doręczyć przesyłkę kolejnego dnia po nadaniu przesyłki.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zawsze staramy się realizować zamówienia najszybciej jak to możliwe. Zazwyczaj wysyłamy zamówienia dzień po zaksięgowaniu płatności jednak maksymalny czas realizacji to 3 dni robocze.

Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?

Nie, rejestracja jest opcjonalna, jednak dzięki niej można śledzić historię swoich zamówień.

Czy przesyłki są doręczane w sobotę?

Niestety nie mamy możliwości by przesyłka została doręczona w sobotę.

Czy jeżeli zakupiony produkt nie będzie na mnie pasował, to będę mógł go zwrócić?

Oczywiście można zwrócić zakupiony produkt, jednak nie może on nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie metki. Trzeba również pamiętać, że zwrotu można dokonać w przeciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia zamówienia. Więcej szczegółów w dziale Zwroty.

Czy mogę zapłacić tradycyjnym przelewem?

Zawsze można wykonać tradycyjny przelew na nasz rachunek bankowy, widoczny w zakładce Płatności. Proszę pamiętać by w tytule przelewu podać numer zamówienia, którego tyczy się płatność.

W trakcie płatności kartą lub on-line wystąpił błąd i nie ma możliwości zapłacenia za zamówienie. Co robić w takim przypadku?

W przypadku gdy podczas szybkiej płatności wystąpił błąd można złożyć zamówienie jeszcze raz i spróbować płatności on-line ponownie, lub wykonać przelew na nasz rachunek bankowy, pamiętając by w tytule płatności wpisać numer zamówienia.

Czy istnieje możliwość doręczenie przesyłki do innego kraju?

Oczywiście, najlepiej złożyć zamówienie za pośrednictwem maila kontakt@kamiland.pl Zrealizujemy je z przyjemnością.

Sign in

Megamenu

Your cart

There are no more items in your cart