FAQ

Wszystkie produkty widoczne na stronie są dostępne. Jeżeli jakikolwiek produkt został wyprzedany, to automatycznie znika z oferty i nie można złożyć na niego zamówienia.

Istnieje spore prawdopodobieństwo, że wkrótce produkt pojawi się ponownie. Zawsze można zapytać o status produktu za pośrednictwem naszych mediów społecznościowych.

Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego przy ul. Tetmajera 6, w Zakopanem, gdzie można nabyć każdy z produktów, który znajduje się na stronie.

Nasze przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Paczkomatów InPost oraz kuriera InPost. W przypadku paczkomatów przesyłka powinna trafić do paczkomatu odbiorczego następnego dnia roboczego od nadania oraz kurier InPost również powinien doręczyć przesyłkę kolejnego dnia po nadaniu przesyłki.

Zawsze staramy się realizować zamówienia najszybciej jak to możliwe. Zazwyczaj wysyłamy zamówienia dzień po zaksięgowaniu płatności jednak maksymalny czas realizacji to 3 dni robocze.

Nie, rejestracja jest opcjonalna, jednak dzięki niej można śledzić historię swoich zamówień.

Niestety nie mamy możliwości by przesyłka została doręczona w sobotę.

Oczywiście można zwrócić zakupiony produkt, jednak nie może on nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie metki. Trzeba również pamiętać, że zwrotu można dokonać w przeciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia zamówienia. Więcej szczegółów w dziale Zwroty.

Zawsze można wykonać tradycyjny przelew na nasz rachunek bankowy, widoczny w zakładce Płatności. Proszę pamiętać by w tytule przelewu podać numer zamówienia, którego tyczy się płatność.

W przypadku gdy podczas szybkiej płatności wystąpił błąd można złożyć zamówienie jeszcze raz i spróbować płatności on-line ponownie, lub wykonać przelew na nasz rachunek bankowy, pamiętając by w tytule płatności wpisać numer zamówienia.

Oczywiście, najlepiej złożyć zamówienie za pośrednictwem maila kontakt@kamiland.pl Zrealizujemy je z przyjemnością.

Logowanie

Kategorie

Liczba produktów w koszyku:

Brak produktów w koszyku