FAQ

FAQ


Czy produkty przedstawione na stronie są dostępne w magazynie czy trzeba na nie czekać?


Wszystkie produkty widoczne na stronie są dostępne. Jeżeli jakikolwiek produkt został wyprzedany, to automatycznie znika z oferty i nie można złożyć na niego zamówienia.


Czy produkt, który już nie jest dostępny, będzie jeszcze dostępny?


Istnieje spore prawdopodobieństwo, że wkrótce produkt pojawi się ponownie.


Czy jest możliwy odbiór osobisty w Zakopanem?


Zazwyczaj jest możliwość odbioru osobistego, jednak za każdym razem należy ustalić to telefonicznie.


W jaki sposób wysyłacie przesyłki i jak długo trwa dostawa?


Nasze przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, Paczkomatów InPost lub firmy kurierskiej. W przypadku Poczty Polskiej czas doręczenia to zazwyczaj 4 dni robocze, w przypadku paczkomatów i firmy kurierskiej przesyłka powinna trafić do paczkomatu odbiorczego następnego dnia roboczego od nadania.


Jak długo trwa realizacja zamówienia?


Zawsze staramy się realizować zamówienia najszybciej jak to możliwe. Zazwyczaj wysyłamy zamówienia dzień po zaksięgowaniu płatności jednak maksymalny czas realizacji to 3 dni robocze.


Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?


Nie, rejestracja jest opcjonalna, jednak dzięki niej można śledzić historię swoich zamówień.


Czy przesyłki są doręczane w sobotę?


Niestety nie mamy możliwości by przesyłka została doręczona w sobotę.


Czy jeżeli zakupiony produkt nie będzie na mnie pasował, to będę mógł go zwrócić?


Oczywiście można zwrócić zakupiony produkt, jednak nie może on nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie metki. Trzeba równiez pamiętać, że zwrotu można dokonać w przeciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia zamówienia. Więcej szczegółów w dziale Zwroty.


Czy mogę zapłacić tradycyjnym przelewem?


Zawsze można wykonać tradycyjny przelew na nasz rachunek bankowy: . Proszę pamiętać by w tytule płatności podać numer zamówienia, którego tyczy się płatność.


Czy istnieje możliwość doręczenie przesyłki do innego kraju?


Tak, najlepiej złożyć zamówienie za pośrednictwem maila kontakt@kamiland.pl